![]() |
Krosno Skarga na „biedronkowy” Parking |
Przedstawiciel Stowarzyszenia Idea Carpathia wniósł skargę do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na operatora parkingów „Biedronek”, tj. spółkę TD System. Chodzi o wadliwe poinformowanie klientów o konieczności pobrania biletu parkingowego oraz o karach umownych.
Do prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów złożono skargę na sposób poboru biletu parkingowego przy sklepie Biedronka przy ul. Grodzkiej w Krośnie FOT. WIOLETTA ZIMMERMNN-SZUBRA
Jak wyjaśnia Damian Kłosowicz, członek krośnieńskiego Stowarzyszenia Idea Carpathia, do złożenia skargi zainspirował go przypadek krośnieńskiej „Biedronki” przy ulicy Grodzkiej. – Kilka znajomych mi osób, zupełnie ze sobą niepowiązanych, miało „przyjemność” zobaczenia za wycieraczką wezwania do uiszczenia opłaty dodatkowej w związku z niepobraniem biletu parkingowego – mówi Damian Kłosowicz, autor skargi…
Więcej przeczytasz w nr 33, Nowe Podkarpacie z 21 sierpnia 2019
Ponadto w aktualnym wydaniu znajdziesz przegląd wydarzeń
z regionu, informacje sportowe,
Zapraszamy!
« poprzednia | następna » |
---|